100 אחוז מימון לרכב ללא ריבית

רכבים הם האהבה שלנו הישראלים, עובדה לכך היא שמדי שנה ניתן לראות גדילה במספר כלי הרכב החדשים שמחזיקים ישראלים, הסיבות לכך הן מגוונות, למשל אחת מהן היא התחבורה הציבורית הלא איכותית שהופכת את הצורך ברכב לחשוב כמעט לכל אדם המנהל חיים נורמטיביים. למרות שניתן לקנות רכבים יד 2, דווקא עליית קניית רכב חדש עולה וזאת בעקבות העלייה באיכות החיים והעובדה שהיום ניתן לקנות רכב הרבה יותר בקלות מאשר פעם, עם מסלולי מימון לרכב ומבצעי רכב שמציעות חברות הליסינג

התחדשות ברכב חדש ללא בעיה

דווקא היום מתמיד, קניית רכב חדש היא לא ביג דיל. היום לא צריך להתפשר על רכב יד 2 אלא לקנות רכב חדש בלי יותר מדי הון עצמי, לקבל את הרכב באספקה מהירה, בתנאי התשלום האופטימליים ביותר – שמתאימים לכם. העובדה שקניית רכב חדש הפכה לזמינה יותר עבור חלק גדול מהישראלים היא, בגלל שחברות הליסינג מציעות מסלולי 100 אחוז מימון לרכב, עם ריביות נמוכות מאוד.

בכמה מילים? במקום לנהוג ברכב ישן, תנהגו ברכב חדש וכל זה על ידי כך שתחקו את תשלומי הרכב למאות או אלפי שקלים בחודש ל- 3 שנים, בהתאם למסלול המימון שמתאים לכם וכך תהנו מרכב חדש בלי כל הכובד הכלכלי של רכישת רכב במזומן בבת אחת.

הכי חשוב – התנאים שנוחים לכם

חברות הליסינג יתאימו עבורכם מסלול מימון שתפור למה שנוח לכם כרגע לשלם. זה בא לידי ביטוי בהחזר החודשי שתשלמו.
החזר חודשי שיתאים למצבכם הכלכלי ולמה שאתם מסוגלים כרגע. עוד משהו שחשוב לציין הוא שלחברות הליסינג יש הסדרים עם מגוון בנקים וחברות אשראי וכך הן משיגות לכם מימון הלוואת בזק.

אל תטעו – גם חברות הליסינג וגם אתם מרוויחים פה, חברת הליסינג מוכרת רכבים חדשים ואתם נוהגים ברכבים חדשים. חברות הליסינג חושבות עליכם פה על ידי הבנת הצורך ברכב חדש וינסו לתת לכם את ההצעה האטרקטיבית ביותר..

אם לסכם בכמה שורות

אם תשאלו אנשים מהדור הקודם, אנחנו בני מזל שאנחנו יכולים לרכוש רכב חדש בצורה כל כך נוחה. פעם לא היה קל לקנות רכב חדש, אלא אם חסכת כסף רב במשך שנים. היום אין צורך לשים כל כך הרבה כסף בצד בשביל להתחדש ברכב חדש. בניו קאר ליס אנו מציעים 100 אחוז מימון לרכב חדש ללא שקל מקדמה. צרו איתנו קשר ונשמח לעזור לכם.

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מאמרים נוספים